środa, 26 czerwca 2013

Słodki makijaż ...

Hej Dziewczyny :)

Dzisiaj miałam caly wolny dzień, zero obowiązków.. aż mi ręce latały żebym coś pomalowała! Ostatnio polubiłam niebieski makijaż ale dzisiaj jest na różowo. Używałam jedynie paletki Sleek - Ultra Mattes Brights. Z efektu końcowego byłam naprawde zadowolona aż mi było go szkoda zmyć ;) Róż i fiolet bardzo ładnie gra z moimi zielonymi oczami.

Niestety zdjęcia tego tak bardzo chyba nie okazują.. W ogóle nie mogę rozkryść aparatu, strasznie kradnie kolory :( Mam nadzieję że da się coś z nim zrobić. Zdjęc zrobiłam ze sto ale jedynie dwa lub trzy zdjęcia były jako tako dobre... Mam nadzieje że się nimi zadowolicie ;)




 

Eh szkoda że zdjęcia nie powychodziły.. Chyba musze sobie wynająć jakiegoś przystojnego fotografa ;)

Do następnej notki :)!




2 komentarze:

  1. jestem za dodawaniem zdjęcia całej twarzy! :)
    całkiem fajny makijaż, jak na róż, ale mojego serca nie podbija, lecz to tylko ze względu na kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kreska! a przystojny fotograf, to dobry plan! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!