wtorek, 28 maja 2013

Pare nowości


Dzisiaj pokaże Wam pare nowości kosmetycznych :) Większość rzeczy kupiłam na carboot'cie i jedną w Superdrug'u. Na rzeczach z carbootu można dużo zaoszczędzić, są to zazwyczaj nowe, czasami jeszcze nawet zapakowane kosmetyki za pare groszy! Wystarczy dobrze się rozglądać :)

Na początek balm do ust z L'oreal o ciemniejszym kolorze.




Bardzo ładnie pachnie i nie skleja ust. Po nałożeniu na usta niestety nie uzyska się takiego ciemnego koloru, ale nada lekki błysk i długo się trzyma.. Brakuje mi tutaj tylko jakiegos aplikatora...

Błyszczyk z Benefit.


 Był jeszcze zapakowany więc się skusiłam.. niestety się troche zawiodłam ale i tak nie żaluje że go kupiłam. Usta się sklejają po nim, kolor po nałożeniu w ogóle nie przypomina tego w butelce no i aplikator jest do kitu.. bardzo trudno mi przez to nałożyć go na usta...

                                                              Paletka 5 pudrów z Vie Virgin.



Jestem naprawde baaardzo zadowolona z tego zakupu!! Pudry są boskie, w ogóle się nie sypią. Ma pare odcieni i dzięki temu moge malować innych i nawet konturować swoją twarz. Kosztowała mnie jedynie funta!

Elektryczna zalotka do rzęs Revlon


Też mnie kosztowała jedynie funta a jestem bardzo z niej zadowolona, kupiłabym ją nawet gdyby była baardzo droga! Jest łatwa i bezpieczna w użytkowaniu i pomaga nawet moim krutkim i prostym rzęsom. Rzęsy mam zakręcona przez cały dzień :)

Eyeliner z Diora ;) !


Udało mi się go dorwać za dwa funty ;) Niestety, jeszcze nie miałam okazji go wytestować także nie będę się jeszcze o nim wypowiadać :)

A teraz ten jeden zakup z Superdrug'a czyli paletka z Sleek'a! 


Jest naprawde świetna i polecam ją każdemu! Z tą palętka można wyczarowąć pełno makijaży; i codzienny i wieczorowy :) Cienie się troche sypią i czasami nawet znajduje odrobinki brokatu na czole ale i tak ją uwielbiam :)

Niedługo postaram się wyczarować jakiś makijaż używając tych kosmetyków i oczywiście podzielić się nim z Wami ;) 

Do następnego!

18 komentarzy:

  1. Te pudry wyglądają interesująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawuje się zalotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletke sleek'a chyba muszę sobie kupić .

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe okazje udało Ci się trafić :) jestem ciekawa tego Diorkowego linera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta paletka z pudrami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) Od razu rozpoznałam paletkę Sleek'a. Czaję się na nią już od paru miesięcy ale ciągle coś powstrzymuje mnie przed zakupem, tym bardziej, że w sezonie wiosenno-letnim rzadko robię makijaż oczu. Ale gdy uda mi się ją dorwać w korzystnej cenie to na pewno wezmę.
    W ogóle zazdraszczam pobytu za granicą (swoją drogą gdzie przebywasz?). Ja strasznie tęsknię za Anglią i marzę o wyjeździe. Jeżeli w PL nie znajdę pracy w pełnym wymiarze godzin to zabieram małżona i uciekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą paletke, ma ona kolory akurat na makijaż wiosenny albo letni, ale oczywiście nic na siłę! Mieszkam w Anglii w Luton już od wielu lat i jak bym teraz miała wrócic do Polski to też bym strasznie tęskniła!

      Usuń
  7. Kochana te pudry mnie interesuja, jestes w stanie zakupic jeszcze sztuke tego kosmetyku czy nie bardzo ? oczywiscie wszystkie koszty pokryje bo chce takie pudry heheh jeszcze w takiej cenie....nie opłacąlo Ci się mnie odwiedzac hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Wlasnie przetrzapalam cały ebay i jedna osoba wystawiła tą paletę na sprzedaż ale kosztuje ona baardzo dużo po aż 55funtów, co by Ci sie kompletnie nie opłacało. Ale następnym razem jak będe na carboocie (tam gdzie kupiłam tą moje) to będę się za nia rozglądac i jeśli będzie to ją dla Ciebie wezmę i się z Tobą skontaktuję to żaden problem dla mnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. eyeliner z Diora przetestowany! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości:) Nie mogę się doczekać kiedy zaprezentujesz nam paletkę na Twoich oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że błyszczol się nie sprawdził :/ W opakowaniu wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorwałaś naprawdę dobrą okazję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dorwałaś 'niezłe sztuki' ;) już jestem ciekawa makijażu wykonanego tą paletą cieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam paletkę Sleek'a, tylko inną wersję i też bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudry za funta? :O Trudno uwierzyć, niezła okazja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!