środa, 1 maja 2013

Inglot

Tak wiem trochę mnie tutaj nie było. Póltoro tygodniowy pobyt w Polsce w czym 4 dniowy pobyt w górach na zlocie i powrót samochodem straaaaasznie mnię zmęczył i nawet do tej pory to wszystko odsypiam. Jednak dzisiaj korzystając z dnia wolnego postanowiłam trochę się ogarnać i napisać posta. Podczas zakupów oczywiście zajrzałam do Inglota i zakupiłam pare nowy cieni. Jest to moja pierwsza paletka cieni do oczu i jestem bardzo zadowolna!

Jakos zdjęć jak zawsze słaba i jeszcze przez jakis czas niestety nadal taka będzie, więc kolorki wyglądają troszke inaczej.. 


Na wypróbowanie wybrałam sobie 5 kolorów które najbardziej mi się podobały. 


Od lewej:
Żółć- AMC 60
Beż- Pearl 402
Złotawy - Pearl 430
Zieleń - Matte 317
Granatowy - Pearl 426 

Jestem zadowolona z pigmentacji i trwałości tych cieni, następnym razem jak będę w Polsce wybiorę sobie ich więcej! Na koniec szybki makijaż w którym użyłam dwóch cieni :



3 komentarze:

  1. Świetne kolorki! :D Ja mam paletke z Inglota taką malutką na 3 cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolorki. Idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!