wtorek, 16 kwietnia 2013

FashionistA

Nie wiem czy firma 'Fashionista' jest w Polsce, ale jeśli jej nie ma to macie czego żałować!
Fashionista sprzedaje wszystko od lakierów do paznokci do pudrów przez cienie do oczu, bronzery, róże itd.. Ich kosmetyki można kupić dosyć tanio.

 Mam od nich primer do podkładu z którego jestem bardzo zadowolona a teraz czaję się na paletke do brwi.. Ale dzisiaj przychodzę do Was z recenzją palety - wkłady i pustą palete kupuję sie osobno. Ta paleta to była pierwsza rzecz z Fashionsty jaką kupowałam, więc nie wiedziałam czego się spodziewać, ale byłam pozytywnie nastawiona. Wybrałam 1 róż, 1 bronzer i 2 cienie do oczu.

Za te 4 produkty plus paletke zapłaciłam tylko 10 funtów! Co prawda na półce pisało że zapłace 12 ale przy kasie się okazało że mniej.. lepiej dla mnie ;)

Paletki były w dwóch kolorach - czerwonym i czarnym z napisami FashionistA

Jest solidna, elegancka i ma duże lusterko. 


Bardzo podoba mi się to że po odwróceniu paletki widać nazwy kosmetyków.. Nie musze ich wyciągać żeby zobaczyć jaką mają nazwe!


A w środku mam... 
  
  Cień do oczu Flamboyant Shade 34

 

    Róż Rose Glow shade 2
                            

Cień do oczu Nude shade 20

 

Bronzer Paris 

FashionistA wszystkie swoje bronzery nazywa nazwami stolic i dużych miast niestety Warszawy nie ma :(

                                                                          Swatche!



Od lewej: Flamboyant, Nude, Rose Glow, Paris. 

Róż i bronzer może byc używany jako cień do oczu. Nude i Paris tworzą razem śliczny naturalny makijaż, 
róż jest napigmentowany i nie za bardzo pasuje do mojej karnacji więc żadko go używam.

Cienie na powiece ( z primerem )  trzymają mi się cały dzień, Flamboyant ma ładną pigmentacje, nude jak to cienie nude są bardzo naturalne, łatwo się je blenduje. Bronzer wygląda bardzo naturalnie i przedewszystkim jest matowy!  

Jedynym ich minusem jest to że są kruche i opsypują się przy każdym ruchu pędzelka, ale to mnie nie powstrzymuje przed kupnem wielu innych palet!
Co myślicie? Macie dostęp do FashionistA?

P.S: Kolory w rzeczywistości wyglądają troszkę inaczej, ale już niedługo będę wstawiała zdjęcia o lepszej jakości bo będę miała dostęp do dobrego aparatu :) 


3 komentarze:

  1. BEŻE SĄ ŚWIETNE! :)

    p.s czy wysyłam za granice? moze jak juz bede miała swoja działalność gospodarcza to rozszerzę horyzonty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co się orientuję, niestety tej firmy nie ma w Polsce :( A paletka naprawdę jest świetnie zaprojektowana! Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetne!:)
    Zostaję u Ciebie na dobre i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!