wtorek, 9 kwietnia 2013

Nowosci

Korzystając z dzisiejszej wyprawy do miasta po leki dla chorej mamy, wstąpiłam również do Bootsa i z racji tego że Superdrug jest zaraz naprzeciwko wstąpiłam do niego również :) Skorzystałam z promocji '3 za 2' i zakupiłam 3 dosyć dobre produkty które Wam zaraz pokaże za jedyne 11 funtów! Dorzuciłam jeszcze zmywacz do makijażu i krem nivea. W Superdrug'u kupiłam jeszcze dwie szminki MUA..
Pierwszy produkt z Bootsa to niebieska kredka z Bourjois. 




Odrazu mi się spodobała, bo już dawna polowałam na taki kolor. Jest miękka i bardzo łatwa w użyciu. Wyczarowałam taki prosty ale dosyć ładny makijaż tą kredką:



Nie byłam pewna jak mi będzie w takim kolorze ale bardzo mi się spodobał ten efekt :) Przy mojej następnej wizycie w Bootsie napewno wezmę więcej kolorów.

Następny produkt to róż z Models Own




Róż jest trochę kruchy jak widać. Bardzo podoba mi się jego pudełko, jest bardzo porządne, mocno się zamyka i wiem że mi się nie połamie. Przy tym różu nie muszę nawet uzywac rozwietlacza bo on sam piękne rozświetla mi całą buzie.





Jest to mój pierwszy róż z Models Own i napewno nie ostatni bo bardzo podoba mi się ten efekt!

Trzecia rzecz to brozner z Rimmela. Tak jak kiedys już wspomniałam, nie przepadam za rzeczami z Rimmel ale potrzebowałam nowego bronzera więc się skusiłam.


Oczywiście głupia ja zamiast matowego pudru więłam brokatowy.. Na szczęście nie za bardzo go widać. Kolor pasuje do mojego podkładu i wygląda naturalnie. Odrazu przepraszam za jakość zdjęcia, w ogóle nie mogłam znaleść dobrego światła w domu, i to jest jedyne zdjęcie gdzie jako-tako coś widać.


Moim zdaniem jest to bronzer jak każdy inny bronzer. Niczym mnie nie urzekł, prawdopodobnie go oddam i kupię nowy.
A korzystając z promocji na stoisku Nivea ' buy 1 get 1 free' kupiłam mój ulubiony zmywacz do makijażu i ulubiony kream.


Używam go już od dłuzszego czasu, i żaden inny go nie pobije. Bardzo ładnie nawilża skóre i jej nie podrażnia.

Ten krem chyba każdy zna! Ja go używam zawsze po kąpieli i zawsze nosze mini pudełeczko ze mna żeby nawilżyc moje ręce. Takie pudełko starcza mi na bardzo długo !

Następnie superdrug.. Generalnie poszłam tam kupić primer koregujący Gosh'a ale go nie było także tradycyjnie wzięłam dwie szminki MUA. Wybrałam już chyba wszystkie ładne kolory ale znalazłam jeszcze dwa dosyć dosyć kolory. Po lewo to shade 2 a prawo to shade 3.






są dosyć podobne do siebie szczególnie na zdjęciach. Szminki z MUA bardzo ładnie nawilżają usta i pięknie pachną. Są w solidnym opakowaniu i kosztują tylko jednego funta!

To na tyle nowości w mojej kosmetyczce ale niedługo znowu się wybieram żeby jeszcze raz skorzystać z tej super promocji!
                                                                          Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. lepiej pocztówki bo ludzie też zbierają znaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie bronzery bardzo lubię :) a niebieski należy do moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor różu - ja zawsze wybieram chłodne odcienie, ale to moze tez powinnam zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kredka! I fajny makijaż :) I bardzo fajne kolory szminek ;D Dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam szminkę z mua i radzi sobie dość fajnie jak na taką cenę ;) ja uwielbiam Rimmela i mam oczywiście ten bronzer, ale słyszałam różne opinie. wydaje mi się, że wszystko zależy od potrzeb. mi akurat odpowieda. ;) a z różem uważaj, bo zrobisz z siebie ruską laleczkę. ;) albo Twój aparat ostro kłamie, albo masz go nma całym policzku- a tak być nie powinno.
    PS. możesz wyłączyć obrazki weryfikujące komentarze? proooszę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory szminek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek tej kredki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!