wtorek, 2 kwietnia 2013

Recenzja szminek Avon Color Trend

Od pewnego czasu zostałam dużo fanką Avon. W zasadzie to nigdy nie byłam do tej firmy przekonana, ale od kiedy moja przyjaciółka zostala konsultanką, postanowiłam spróbować ich jeszcze raz i od tamtego razu regularnie zamawiam przynjamiej pare produktów. Chciałabym się z Wami podzielić kosmetykami które kupiłam w ciągu ostatnich 3 miesięcy, zaczynając od 3 szminek Color Trend :)

                      Szminki Color Trend ''poppy love' (od lewej) 'heartbeat red' i 'flirt'(od prawej)




Jak widać najwięcej używam 'heartbeat red' Pomimo nazwy, szminka wcale nie jest czerwona lecz bardziej podchodzi pod kolor fuksjowy. Na zdjeciu widoczny jest brokat co z pewnością może wiele osób odtrącic ale po nałożeniu na usta daje to bardzo fajny efekt. 'Poppy love' to ładna łagodna czerwień bez brokatu, zaś 'flirt' to jasny pomarańcz, który sprawia że usta wyglądają bardzo 'owocowo' Jest napewno idealny do berzowego makijażu oczu. 

Swatch: 


Na ustach szminki wyglądają tak:






♥ Szminki są dosyć trwałe, lecz warto zawsze mieć ją przy sobie żeby poprawić.

♥ Posiadają bardzo piękny zapach, który czuć na ustach nawet po zdjęciu szminki!

Krycie mają bardzo dobre, ale szminka 'flirt' nie pokrywa moich ust tak jak bym chciała, wydaje mi się że jest to wywołane moim naturalnym kolorem ust- są mocno różowe.

♥ Nawilżają usta i nie ukazują żadnych suchych skórek. Usta długo po zmyciu szminki zostają miękkie.

Rozprowadzają się bardzo ładnie i mają kremowa konsystencję.

Oceniam je 4/5
Chciałabym żeby były bardziej napigmentowane i bardziej dostępne. 

W nastepnej notcce recenzja następnych 2 szminek ale już nie z Color Trend.
Pozdrawiam 










1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz!