czwartek, 4 kwietnia 2013

Recenzja szminek 'Perfect Kiss Lipstick'

W tym poście, tak jak obiecałam przybywam do Was z recenzją kolejnych szminek z Avon. Są to szminki 'Perfect Kiss Lipstick' w kolorze 'fuchsia flirt' i 'pink prance'. Są już ze mną od dwóch miesięcy.


'pink prance' po lewej i 'fuchsia flirt' po prawej.
Jak widać z szminką po prawej jestem bardziej zaprzyjaźniona ponieważ daję ona bardzo ładny efekt, pasuje do delikatnego makijażu i dzięki niej moje usta wydają się pełniejsze. Zaś druga szminka moim zdaniem była jednak pomyłką, moim zdaniem w ogóle nie pasuje do mnie taki kolor. 

                                                                      Swatche:

Na ustach szminki prezentują się tak: 




                                                      ♥  Jak pozostałe szimnki Avon są one dosyć trwałe.
                                        ♥ Mają piękny zapach, który utrzymuję się nawet po jej zmyciu
                                             ♥  Są bardzo miękkie przez co aplikacja jest dużo łatwiejsza.
                                       ♥  Znakomicie nawilżają usta! Usta po nich są miękkie i gładkie.
                                ♥  Jeśli chodzi o wytrwałość to szminka 'pink prance' szybko się zmazuję i nie przetrwa ona nawet picia, nie mówiąć już o posiłku. Druga szminka natomiast ładnie się utrzymuje, jednak po posiłku trzeba by było ją sobie poprawić. Bez picia i jedzenia utrzymują sie dobrych pare godzinek.
                                               ♥Opakowanie jest prześliczne!! Srebne i bardzo eleganckie!



Ogólnie daję 4/5
Chciałabym żeby trwały trochę dłużej.

Ogólem polubiłam Avon. Ich kosmetyki sa dośyć tanie, zawsze coś dla siebie znajdę i zazwyczaj jest to dobrej jakości. Póki co zawiodłam się tylko na jednej rzeczy, może niedługo zrobie o niej posta. 


Dziewczyny! Dopiero założyłam tego bloga i zdaję sobię sprawe że chyba jeszcze nikt do mnie nie zagląda ale jeśli już tutaj jesteś i masz czas oraz chęć zostaw komentarza z opinią jak mi wychodzą te recenzje! Nie znam się jeszcze na tym 'recenzjowaniu' produktów i chciałabym wiedzieć czy jestem na dobrej drodze!

Dzięki!

6 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz!